Saturday 13 July 2019

Fuyyoo Johny Comes Lately...

Band SkaPunk Johny Cames Lately baru saja meriliskan 2buah single terbaru mereka didalam format 7' vinyl. Single pertama mereka Fuyyoo sebelum ini telah pun diriliskan didalam format CD Single limited edition dimana mereka memberinya secara percuma semasa sesi pra dengar dan  pelancarannya disebuah cafe diBangi. 

Seperti Fuyyoo yang menyaksikan mereka featuring bersama Azhar Osman, lagu Gundah juga meyaksikan mereka berkolaborasi bersama penyanyi reggae/hip-hop dari Singapore, MesiaOne. 



Jika korang mengikuti JCL sejak dari awal lagi daripada EP mereka, hinggalah ke Album debat (Ke Mana Kita), korang pasti akan perasan dengan progress dan kematangan  2 buah lagu ini. Lebih Catchy Skanya dan tidak terlalu riot punknya. (secara personal bagi aku). 

Bagi korang yang belum mendapatkan 7' Vinyl ini korang bole contact mereka Dilaman sosial mereka di FB/IG didalam, kalau korang yang tidak mempunyai rekod player untuk vinyl juga disertakan sekali coupon untuk download lagu secara digital dan juga sticker JCL.

Release party vinyl ini akan diadakan Di LiveFact KL pada 4 Ogos, Ahad, jam 5 petang. Neat's


No comments:

Post a Comment